Pomoc
Zakupy w sklepie Twojesoczewki.pl?
Jeżeli będziesz miał problemy bądź wątpliwości związane ze złożeniem zamówienia prosimy poinformuj nas o tym.
Jesteśmy do Twoje dyspozycji pod telefonem od 9:30 do 17:30.
Zadzwoń pod numer +48 533 502 269
Napisz do nas info@twojesoczewki.pl
W TwojeSoczewki.pl zamówienie możesz złożyć na różne sposoby:
- Klienci którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie logują się na swoje indywidualne konto w PANELU KLIENTA
- Jako Nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie zostanie poproszony o założenie konta (rejestrację) , bądź złożenie pojedynczego zamówienia bez konieczności rejestracji podając jedynie dane teleadresowe.
- Telefonicznie dzwoniąc do nas i podając dane teleadresowe - założymy ci konto i wyślemy potwierdzenie na maila.
- Złóż zamówienie wysyłając do nas e-meila z kodem bądź opisem lub linkiem produktu.
Bezpieczeństwo
Brak towaru po wpłacie, przejęcie konta, podszycia pod Allegro, zabezpieczenia Serwisu, podejrzane wiadomości, Program Ochrony Kupujących - zadzwoń i uzyskaj odpowiedź.
Sprawy techniczne
Poszukaj odpowiedzi w kolejnym kroku, zamieściliśmy tam dla Ciebie niezbędne informacje na ten temat. Jeżeli jej nie znajdziesz - napisz do nas.